fredag 16 november 2012



Mina vänner! Helgen är här igen och det är väl hög tid för vår gemensamma lista tycker jag. Jag tänkte att vi kunde lägga in 15 låtar var denna gång om vi så önskar. Det blir inte mycket mer ordat här idag för det skall ju hållas whiskyprovning på Restaurang Valla i kväll och eftersom det är jag som ska hålla i den så hinner jag inte sitta här och skriva. Det kanske finns någon plats kvar om någon känner sig sugen på 1 dram eller 6 (ring då till Valla). Vi går igenom lite olikheter på whisky denna dag och en kort vandring i historien kring denna ädla dryck. Detta är alltså en öppen provning för allmänheten och inte bara för medlemmar i MSMS. Vi komer att prova 6 olika sorter med majorteten hämtade från Symposions fina portfolio.

I alla fall så måste vi ju ha vår fina lista denna helg också, jag startar upp med en låt given för dagen.

OBS
Det händer något underligt ibland när vissa lägger till låtar. Det står nämligen att jag ha lagt till låten och inte rätt person. Vi upptäckte detta fel förra helgen, jag och en polare. Han hade då lagt till från mobilen, när vi sedan provade att han la till från en dator så blev det rätt. Vet inte riktigt vad detta är för bugg. Skulle ni upptäcka att en låt ni lagt till är bortplockad så försök igen från en dator om ni gjort det från mobilen. Rapportera gärna om ni gjort det från dator och det ändå blir på detta vis. Det är inte alla mobil-tilläggningar som blir så här utan bara några få. Det underliga är att min polare såg sitt eget namn som tilläggare men alla andra läste mitt namn.

Fyll på: Bloggers Weekend Collaborative Playlist Vecka 46

2 kommentarer: