fredag 2 november 2012


Då var det strax helg igen gott folk och jag tänkte fortsätta det som vi så lyckat började med förra helgen ...vår gemensamma playlist som blev både varierad, intressant, kul och bra. Denna gång tänkte jag att vi provar med 10 låtar per person så får vi se hur det artar sig. Jag smyger in en startlåt, sedan kommer jag att värka fram låtar lite då och då när det passar under helgen, vill man så kan man givetvis dunka in 10 på en gång om det känns mest rätt. Ok gott folk låt oss höra vad ni känner för denna helg:


Pssst....jag vore också väldigt glad om ni försöker rösta i omröstningen om 1969 års bästa album. Omröstningen började igår och det hade kommit in ett antal röster när hela skiten plötsligt nollställdes och inga röster fanns ...så jag ber er som röstat att återigen lägga er röst.

/Fogass


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar