fredag 22 februari 2013


Mina vänner, visst är det kul med musik ...och visst är det kul med tävlingar ...och visst är det kul att ingå i ett lag. Du som tycker det tycker jag skall börja prata ihop dig med dina vänner och bekanta och bilda ett lag på tre personer och anmäla det till vår Music Maestro 2013 som kommer att gå av stapeln under en heldag i oktober 2013. Snart kommer jag att presentera ett exakt datum och lite mer förållningsregler kring detta. Klart är i all fall att vi ska umgås, äta, dricka, lyssna och framförallt tävla i musikkunskaper och till sist också kora det lag som kan titulera sig Music Maestro 2013.

Under gårdagens lilla trevliga quiz på Kinna Hotell så bildades faktiskt den första konstellationen till detta event. Kändes som ett starkt lag om ni frågar mig ...och när ni sätter ihop ett lag så tänk på att ha ett så brett spektra som möjligt, för detta är väldigt varierande.

Som sagt mer om detta senare, men känner ni att detta vore kul så hör av er till mig. Nu tycker jag vi sätter ihop en lista igen så vi har lite att lyssna på under helgen. Vi kör på max 30 låtar var.


OBS: Ni som har iPhone bör inte lägga till låtar från den, det står att det är jag som gjort det då och sedan försvinner låten från listan. Gör det istället från någon dator. Android telefoner går dock bra!

Kör hårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar