fredag 15 februari 2013

...va är det fredag redan? Har precis kommit ut ur garderoben ..ehh, ja jag erkänner jag tillhör släktet Funky Sapiens och jag kan inte sluta leta funk. Det är väl vad jag gjort i stort sett hela veckan. Fick syn på en påse skräp i köket som släppte ifrån sig en viss odör, vilken jag snabbt avlägsnade och döm om min förvåning när odören fortfarande var kvar efter det att jag kommit tillbaks till lägenheten ...hmm plötsligen insåg jag att det var herr Fogass själv som stod för odören och hade glömt duscha under veckan i sitt idoga letande efter det tyngsta svänget på denna planet.


Ni får själva kolla om jag lyckats, klicka bara på bilderna för några nya helfeta volymer av "Fogass Groovy Stew". Nu måste jag snabbt slänga mig i duschen för det är två söta flickor på väg hit och då håller det inte med denna odör!




Ja visst ja, det är ju fredag ...en gemensam lista får vi ju också ha då. 30 låtar var är ju ett vinnande koncept för den som önskar dela mycket ...dela mindre går också bra! Jag slänger in ett par teasers från stuvningarna som start.


OBS: Ni som har iPhone bör inte lägga till låtar från den, det står att det är jag som gjort det då och sedan försvinner låten från listan. Gör det istället från någon dator. Android telefoner går dock bra!

Kör hårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar